دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO

دستگاه لیزر آلما هارمونی یک سیستم لیزر همه کاره و پیشرفته است که برای طیف گسترده ای از درمان های زیبایی و پزشکی استفاده می شود. از ترکیبی از طول موج های مختلف لیزر برای هدف قرار دادن و درمان بیماری های پوستی مختلف از جمله موهای ناخواسته، رنگدانه ها، آکنه و علائم پیری استفاده می کند.
برخی از ویژگی های کلیدی دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO عبارتند از:

  • هندپیس های لیزری متعدد: این سیستم با انواع هندپیس های لیزری طراحی شده برای انواع مختلف درمان ارائه می شود که به پزشکان اجازه می دهد برنامه های درمانی را برای بیماران خود سفارشی کنند.
  • تکنولوژی خنک کننده پیشرفته: دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO از یک سیستم خنک کننده قدرتمند برای محافظت از پوست و به حداقل رساندن ناراحتی در طول درمان استفاده می کند.
  • ایمن و موثر: دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO دارای تاییدیه FDA است و از نظر ایمنی و کارایی در طیف وسیعی از درمان ها از نظر بالینی آزمایش شده است.

برخی از مزایای استفاده از دستگاه لیزر آلما هارمونز برای درمان های زیبایی و پزشکی عبارتند از:

  • درمان های سریع و کارآمد: دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO می تواند مناطق وسیعی از بدن را به سرعت و کارآمد درمان کند و زمان درمان را کاهش دهد و رضایت بیمار را بهبود بخشد.
  • گزینه‌های درمانی همه‌کاره: با چندین هندپیس لیزر، دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO را می‌توان برای طیف وسیعی از درمان‌ها مورد استفاده قرار داد و به پزشکان این امکان را می‌دهد تا با یک سیستم به مشکلات متعدد پوستی رسیدگی کنند.
  • حداقل زمان از کار افتادگی: از آنجایی که دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO غیر تهاجمی و ملایم بر روی پوست است، بیماران معمولاً پس از درمان‌ها زمان استراحت کمی را تجربه می‌کنند.

به طور کلی، دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO یک ابزار قدرتمند و همه کاره برای رفع انواع نگرانی های پوستی است، با طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته که آن را برای بیماران ایمن، موثر و راحت می کند.

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO چیست

Alma Harmony XL PRO یک پلت فرم لیزری همه کاره است که طیف گسترده ای از درمان های زیبایی و پزشکی را ارائه می دهد. این یک سیستم چندکاربردی است که از فناوری های مختلفی مانند لیزر، IPL و رادیوفرکوئنسی برای انجام بیش از 65 روش مختلف از جمله جوانسازی پوست و حذف موهای زائد،  استفاده می کند. این دستگاه برای ارائه درمان های دقیق، ایمن و قابل تنظیم با کمترین ناراحتی و زمان از کار افتادگی طراحی شده است که آن را به انتخابی محبوب در بین متخصصان زیبایی و پزشکی تبدیل می کند.

دستگاه لیزر آلما هارمونی xl pro
دستگاه لیزر آلما هارمونی

این دستگاه چه کاربردی دارد؟

دستگاه لیزر هارمونی مدل XL PRO دارای سه سطح متفاوت از طول موج می باشد که می تواند برای از بین بردن موهای زائد حتی با ضخامت های بسیار بالا به طور موثر عمل کند. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کنندگی بسیار قدرت مند می باشد که قادر است دما را تا منفی 16 درجه کاهش دهد. این قابلیت موجب کاهش احساس درد به هنگام استفاده می شود. البته در حین انجام فرایند لیزر باید از ژل بر روی سطح پوست جهت اطمینان از عدم ایجاد التهابات پوستی استفاده گردد. دستگاه لیزر هارمونی مدل XL PRO قادر به از بین بردن هر نوع موی زائد در هر نوع رنگ، ضخامت و رنگ پوستی می باشد.

این دستگاه قادر است در طول 6 الی 8 جلسه به طور منظم، مراجعین را از شر موهای زائد رها کند. در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به رنگ پوست مراجعین خود دقت کنید. البته با خرید دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO مراجعین شما می توانند از هر نوع رنگ مویی برخوردار باشند. هر نوع رنگ مو و پوستی به طیف متفاوتی از لیزر برای از بین رفتن نیاز دارد. دستگاههای لیزر آلما به همراه دفترچه ی آموزشی ارائه می گردند که می توان شدت لیزر را بر اساس نمودار مندرج در آن بر اساس هر نوع رنگ پوستی تنظیم نمود. تنظیم اشعه ی لیزر متناسب با رنگ پوست می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال اگر بخواهید موهایی به رنگ روشن مانند بلوند، قرمز و خاکستری را از میان ببرید، حرارت کافی جذب فولیکول مو نمی شود و عمل حذف موهای زائد با نتیجه ی مطلوب همراه نخواهد بود.

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO چه مشخصاتی دارد؟

  • دستگاه آلما هارمونی XL PRO دارای 3 طول موج متفاوت برای از بین بردن موهای زائد در ضخامت های مختلف می باشد. طول موج دستگاه لیزر شامل 3 حالت می باشد: الكساندرايت 755nm، دايود 808nm، اندياگ 1064nm
  • برخورداری از سه حالت مختلف در طول موج های دستگاه لیزر موهای زائد موجب می گردد که برای هر نوع رنگ پوستی مناسب باشد و نتایج بسیار مناسبی کسب گردد.
  • طول عمر دستگاه به طور تقریبی توسط کارخانه 60 میلیون شات عنوان شده است.
  • این دستگاه قادر به تولید انرژی نهایی تا 100 j/cm می باشد.
  • دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO از دو موتور خنک کننده ی مجزا مبتنی بر سیستم Smart Cooling برخوردار می باشد. این سیستم دمای دستگاه را با اندازه گیری دما و میزان رطوبت محیط به صورت کاملا هوشمند تنظیم می کند.
  • سیستم خنک کنندگی دستگاه آلما هارمونی قادر به کاهش دما تا منفی 16 درجه می باشد.
  • از میان بردن موهای زائد با هر ضخامتی بدون ایجاد درد یا سوزش و التهاب از مهمترین مزایای این دستگاه محسوب می شود.
  • دستگاه لیزر آلما مجهز به پیشرفته ترین و قدرتمندترین لیزر بار در میان دستگاه های موجود می باشد.
  • این دستگاه مجهز به نمایشگر 15 اینچی با قابلیت نمایش تمامی پارامتر ها و تنظیمات است.
دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO

موارد فنی 

  • در لیزر هارمونی خنک کاری سر هندپیس شما با دو تی ای سی قدرتمند 12ولتی انجام می شود که این امر موجب خنک کاری و فریز شدن سرهندپیس می شود و چون سیستم از دو تی ای سی بهره می برد در حین انجام لیزر افت کولینگی نخواهید داشت و مادامی که از دستگاه استفاده می کنید همواره فریز بودن یر هندپیس موجب تجربه کردن لیزری بدون درد خواهد شد.
  • سیستم کولینگ داخلی این دستگاه هم که تعیین کننده عمر لیزربار شما می باشد به صورت دابل کولینگ و بر مبنای سیستم بلوک تی ای سی و رادیاتور می باشدکه در زیر این سیستم را شرح خواهیم داد.
  • در سیستم گردش اب لیزر هارمونی پمپ اب را از مخزن مکش می کند و اب بعد از رد شدن از سنسور دما که دمای اب را اندازه میگیرد و درصورت بالا بودن دمای اب به شما الارم میدهد وارد فیلتر می شود و پس از تصفیه شدن وارد لیزر بار میشود.
  • در هنگام شات زنی دمای لیزربار به شدت بالا می رود و درصورت خنک نشدن لحیم های پشت لیزربار که لاین بارها را به هم وصل کرده است لیزر بار دچار سوختگی میشود و چون این قطعه بسیار گران قیمت است باید خنک کاری ان به صورت مطلوب انجام شود.
  • اب ورودی به لیزربار خنک کاری داخل لیزر بار را انجام میدهد و چون دمای ان در هنگام خروج از لیزربار افزایش یافته باید خنک کننده دستگاه دمای اب را پایین بیاورد تا سیستم به صورت ارمانی در گردش باشد.
  • در لیزر هارمونی پس از خروج اب از لیزربار اب در ابتدا وارد رادیاتور میشود و دمای ان به دمای محیط میرسد و پس از ان برای کاهش دمای بیشتر یک سیستم بلوک تی ای سی در مسیر اب قرارداده شده است که اب با وارد شدن به بلوک افت دمای زیادی را دارد و به دمای بهینه میرسد و سپس پس از رد شدن از سنسور جریان وارد مخرن می شود و چرخه مجدد طی میشود .
  • این سیستم دمای اب را همواره در دمایی پایبن تر از دمای محیط نگه میدارد و همین امر موجب میشود که لیزربار شما همواره در شرایط ارمانی کار کند.
    از موارد مهم قابل اشاره در لیزر هارمونی وجود سنسور های دما و جریان می باشد که باعث میشوند درصورت بالا بودن دمای اب یا عدم جریان اب دستگاه به شما الارم می دهد تا قطعات دستگاه شما اسیبی نبینند.
دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO چه مزایایی دارد؟

آلما هارمونی XL PRO یک پلت فرم لیزری همه کاره است که طیف گسترده ای از گزینه های درمانی را برای انواع کاربردهای زیبایی و پزشکی ارائه می دهد. برخی از مزایای این دستگاه لیزر عبارتند از:

  • تطبیق پذیری: آلما هارمونی XL PRO می تواند بیش از 65 درمان زیبایی و پزشکی مختلف را انجام دهد، که آن را به یک پلت فرم همه کاره تبدیل می کند که می تواند نیازهای انواع مختلف بیماران را برآورده کند.
  • قابل تنظیم: این سیستم بسیار قابل تنظیم است و می تواند متناسب با نیازهای خاص هر بیمار باشد. طیف وسیعی از هندپیس‌ها و گزینه‌های درمانی، از جمله درمان‌های لیزر فرسایشی و غیر سایشی، IPL و فرکانس رادیویی را ارائه می‌دهد.
  • دقت: آلما هارمونی XL PRO برای ارائه درمان های دقیق و دقیق با کمترین ناراحتی و زمان از کار افتادگی طراحی شده است. دارای فناوری پیشرفته ای است که به هدف قرار دادن مناطق خاص با دقت کمک می کند و خطر آسیب به بافت اطراف را به حداقل می رساند.
  • ایمنی: این سیستم توسط FDA تایید شده است و از نظر بالینی ثابت شده است که برای طیف وسیعی از درمان ها ایمن و موثر است. همچنین دارای ویژگی های ایمنی پیشرفته است که به محافظت از بیمار و اپراتور کمک می کند.
  • نتایج سریع: بسیاری از درمان‌ها با آلما هارمونی XL PRO نتایج سریع را با حداقل زمان توقف ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، درمان‌های جوان‌سازی پوست و رفع موهای زائد را می‌توان تنها در چند جلسه تکمیل کرد و بیماران می‌توانند در عرض چند روز شاهد بهبود مشهود باشند.
  • حداقل ناراحتی: این سیستم از فناوری‌های خنک‌کننده پیشرفته استفاده می‌کند که به کاهش ناراحتی در طول درمان کمک می‌کند و تجربه راحت‌تری را برای بیماران ایجاد می‌کند.

به طور کلی، آلما هارمونی XL PRO یک پلت فرم لیزری بسیار موثر و همه کاره است که می تواند طیف گسترده ای از درمان های زیبایی و پزشکی را با حداقل ناراحتی و توقف ارائه دهد.

نحوه عملکرد دستگاه 

همانطور که پیشتر گفته شد یکی از موثر ترین راهکار ها برای از بین بردن موهای زائد به طور دائمی، استفاده از دستگاه لیزر می باشد. برای این کار از دستگاه لیزر برای تاباندن اشعه های نوری و لیزر به موهای موجود بر روی سطح پوست استفاده می شود. این فرایند علاوه بر از بین بردن موهای زائد موجب جوانسازی پوست نیز می گردد. دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO قادر به ایجاد طیف بسیار با ثباتی از لیزر می باشد که اشعه را بدون هیچ گونه پراکندگی بر روی قسمت های مورد نظر بدن می تاباند. انرژی متمرکز شده ی لیزر، موهای زائد بدن را از قسمت ریشه یا همان فولیکول مو از بین می برد.

از بین بردن موهای زائد توسط دستگاه لیزر از آنجا دائمی می باشد که ریشه ی مو از بین می رود و موها شروع به ریزش می کنند و به مرور ضعیف تر می گردند. به زبان ساده تر فولیکول یا پیاز مو بر اثر حرارت لیزر دچار آسیب می شود و پس از مدتی رشد مو متوقف می گردد. توجه داشته باشید که تعمیر و نگهداری تجهیزات برقی به خصوص دستگاه لیزر مو می تواند بسیار پر هزینه باشد. بروز یک اشکال کوچک در دستگاه می تواند هزینه ی بسیار زیادی را بر روی دستان شما بگذارد. از این رو در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد حتما به نوع ضمانت و شرکت ضمانت کننده ی آن توجه کنید.

دستگاه لیزر آلما هارمونی

در طول درمان با این دستگاه چه اتفاقی میفتد؟

دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO یک دستگاه لیزر زیبایی و پزشکی همه کاره است که می تواند طیف وسیعی از بیماری های پوستی را درمان کند. این درمان معمولاً توسط تکنسین یا متخصص پوست دارای مجوز و آموزش دیده در یک مرکز اسپا یا کلینیک پزشکی انجام می شود. در اینجا آنچه باید در طول یک جلسه درمانی معمولی انتظار داشت آمده است:

  • مشاوره و ارزیابی: قبل از درمان، تکنسین وضعیت پوست شما را ارزیابی می کند و اهداف و انتظارات شما را مورد بحث قرار می دهد. آنها همچنین ممکن است در مورد سابقه پزشکی، داروها و آلرژی های شما بپرسند تا اطمینان حاصل کنند که شما کاندید مناسبی برای درمان هستید.
  • آماده‌سازی: تکنسین پوست شما را تمیز می‌کند و ممکن است از کرم بی‌حس‌کننده برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی در طول درمان استفاده کند. آنها همچنین برای محافظت از چشمان شما در برابر لیزر، عینک محافظی در اختیار شما قرار می دهند.
  • درمان با لیزر: تکنسین از دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO برای رساندن پالس های نور هدفمند به پوست شما استفاده می کند. لیزر طول موج های مختلف نور را برای درمان مشکلات پوستی مختلف از جمله آکنه، روزاسه، لکه های پیری، خطوط ریز و چین و چروک ساطع می کند. بسته به اندازه و پیچیدگی ناحیه درمان، درمان ممکن است از چند دقیقه تا یک ساعت طول بکشد.
  • مراقبت های بعد از درمان: پس از درمان، تکنسین از یک ژل یا کرم خنک کننده برای تسکین پوست و کاهش قرمزی یا تورم استفاده می کند. آنها همچنین ممکن است توصیه کنند از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست شما در برابر آسیب بیشتر جلوگیری کنید. ممکن است کمی ناراحتی خفیف مانند خارش یا سوزش را تجربه کنید، اما این ناراحتی باید در عرض چند ساعت تا چند روز فروکش کند.
  • قرارهای بعدی: بسته به شدت بیماری پوستی و نوع درمان، ممکن است برای دستیابی به نتایج دلخواه به جلسات متعدد نیاز داشته باشید. تکنسین قرار ملاقات های بعدی را برنامه ریزی می کند و پیشرفت شما را نظارت می کند تا مطمئن شود که درمان موثر و ایمن است.

مراقبت های قبل از درمان ممکن است شامل اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، قطع برخی داروها و اجتناب از برخی محصولات مراقبت از پوست باشد که ممکن است پوست را تحریک کند. مراقبت های پس از درمان ممکن است شامل پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استفاده از کرم ضد آفتاب و اجتناب از ورزش شدید برای چند روز باشد.

بیماران ممکن است در مورد ایمنی، اثربخشی و عوارض جانبی درمان نگرانی یا سؤالاتی داشته باشند. مهم است که این موارد را با تکنسین قبل از درمان در میان بگذارید و توصیه های او را برای مراقبت های قبل و بعد از درمان دنبال کنید. بیماران همچنین ممکن است بخواهند در مورد هزینه درمان، نتایج مورد انتظار و هرگونه خطر یا عوارض احتمالی پرس و جو کنند.

راهنمای خرید دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO

اگر قصد خرید دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO را برای اسپا یا کلینیک پزشکی خود دارید، در اینجا چند فاکتور را در نظر بگیرید:

  • تطبیق پذیری درمان: دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO به دلیل تطبیق پذیری خود شناخته شده است، زیرا می تواند طیف گسترده ای از درمان های زیبایی و پزشکی را انجام دهد. انواع درمان هایی را که قصد ارائه آن را دارید در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه دارای هندپیس ها و تنظیمات لازم برای اجرای موثر آنها است.
  • شهرت برند: آلما لیزرز یک برند معتبر و معتبر در صنعت زیبایی شناسی است. قبل از خرید، در مورد شهرت شرکت از نظر کیفیت، قابلیت اطمینان و پشتیبانی مشتری تحقیق کنید.
  • مشخصات فنی: مشخصات فنی دستگاه از جمله محدوده طول موج، انرژی خروجی، مدت زمان پالس و اندازه نقطه را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه نیازهای خاص شما را برآورده می کند و می تواند نتایج مورد نظر را برای بیماران شما ارائه دهد.
  • رابط کاربری: Alma Harmony XL PRO دارای یک رابط کاربری بصری و کاربرپسند است که کار با آن را آسان می کند. سهولت استفاده و آموزش مورد نیاز کارکنان خود را برای کارکرد موثر دستگاه در نظر بگیرید.
  • تعمیر و نگهداری و سرویس: دستگاه برای اطمینان از عملکرد بهینه و طول عمر، به نگهداری و سرویس منظم نیاز دارد. هنگام خرید، در دسترس بودن قطعات، پشتیبانی فنی و گزینه های خدمات را در نظر بگیرید.
  • هزینه و تامین مالی: دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO یک سرمایه گذاری قابل توجه است و هزینه ممکن است بسته به پیکربندی و لوازم جانبی متفاوت باشد.
  • انطباق با مقررات: اطمینان حاصل کنید که دستگاه تمام الزامات قانونی برای درمان های پزشکی و زیبایی در منطقه شما را برآورده می کند. گواهینامه هایی مانند تأیید FDA، علامت گذاری CE و مطابقت ISO را بررسی کنید.

با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید تصمیمی آگاهانه در مورد خرید دستگاه لیزر Alma Harmony XL PRO بگیرید که نیازها و بودجه خاص شما را برآورده می کند. همچنین توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی در حین خرید با یک توزیع کننده معتبر یا نمایندگی آلما لیزرز مشورت کنید.

جمع بندی

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO یکی از بهترین دستگاه های موجود برای از بین بردن موهای زائد می باشد. این دستگاه قادر است سه طول موج متفاوت را برای از بین بردن انواع مو در ضخامت های مختلف ایجاد کند. همچنین سیستم خنک کننده ی دستگاه از نمونه های بسیار پیشرفته می باشد که توانایی کاهش دما تا منفی 16 درجه را دارد. در ساخت این دستگاه از قطعات بسیار با کیفیت استفاده شده است که عمر آن را افزایش می دهد. خدمات زیبایی و از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر امری حساس و بسیار تخصصی محسوب می شود. به طور قطع تمام کلینیک های زیبایی به دنبال جلب رضایت مراجعه کنندگان خود هستند. از این رو استفاده از یک دستگاه لیزر با کیفیت می تواند در افزایش مراجعین موثر باشد. همچنین با توجه به قابلیت های دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO می توان طیف وسعی از انواع موهای زائد با هر رنگ پوستی را از بین برد.

سوالات متداول

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO چیست؟

پاسخ: آلما هارمونی XL PRO یک دستگاه لیزر پزشکی و آرایشی است که از فناوری‌های پیشرفته برای درمان بیماری‌های پوستی مختلف مانند آکنه، روزاسه، لکه‌های پیری، خطوط ریز و چین و چروک استفاده می‌کند.

این دستگاه چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO از طول موج های مختلف نور برای هدف قرار دادن نگرانی های خاص پوست استفاده می کند. لیزر پالس های نوری را ساطع می کند که به پوست نفوذ می کند و بافت های مورد نظر را گرم می کند که تولید کلاژن را تحریک می کند و بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد.

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO چه نوع درمان هایی را می تواند انجام دهد؟

A: دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO می تواند طیف گسترده ای از درمان های زیبایی و پزشکی مانند لیزر موهای زائد، جوان سازی پوست، درمان آکنه، حذف رنگدانه ها، حذف خالکوبی و حذف ضایعات عروقی را انجام دهد.

آیا این دستگاه ایمن است؟

بله، دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO به طور کلی در صورت استفاده توسط یک تکنسین یا متخصص پوست دارای مجوز و آموزش دیده ایمن در نظر گرفته می شود. با این حال، مانند هر روش پزشکی، ممکن است برخی از خطرات و عوارض جانبی بالقوه مانند قرمزی، تورم و تاول وجود داشته باشد.

یک جلسه درمان با دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO چقدر طول می کشد؟

پاسخ: مدت یک جلسه درمانی به نوع و پیچیدگی درمان و اندازه ناحیه درمان بستگی دارد. می تواند از چند دقیقه تا یک ساعت یا بیشتر متغیر باشد.

آیا دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO دردناک است؟

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO ممکن است باعث ایجاد ناراحتی در طول درمان شود، اما به طور کلی به خوبی تحمل می شود. تکنسین ممکن است از کرم بی حس کننده یا ژل خنک کننده استفاده کند تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برساند.

چند جلسه درمانی نیاز است؟

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز بستگی به نوع و شدت وضعیت پوست و نتایج مورد نظر دارد. اکثر درمان ها به جلسات متعدد با فاصله چند هفته نیاز دارند.

آیا دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO برای انواع پوست قابل استفاده است؟

دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO را می توان برای اکثر انواع پوست استفاده کرد، اما ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد. تکنسین وضعیت پوست شما را ارزیابی می کند و مناسب ترین برنامه درمانی را برای شما توصیه می کند.

زمان استراحت پس از یک جلسه درمان چقدر است؟

پاسخ: مدت زمان استراحت پس از یک جلسه درمان با دستگاه لیزر آلما هارمونی XL PRO بستگی به نوع و شدت درمان دارد. اکثر درمان ها زمان کوتاهی یا بدون توقف دارند، اما برخی ممکن است به چند روز بهبودی نیاز داشته باشند. تکنسین دستورالعمل های مراقبت پس از درمان را برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی یا از کار افتادگی در اختیار شما قرار می دهد.

Call Now Button