مقایسه دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

folder_openوبلاگ
commentبدون دیدگاه

کسانی که قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارند قطعا با نام های  دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا برخورد می کنند در این مقاله قصد داریم این دو دستگاه پرطرفدار در حوزه لیزر موهای زائد را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس دستگاهی است با آخرین تکنولوژی شرکت اشنایدر الکتریک آلمان و در بازار با نام  دستگاه لیزر اشنایدر آلمانی شناخته میشود که این دستگاه در حوزه دستگاه های لیزر سه طول موج قرار می گیرد در مقابل دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا دستگاهی است با تکنولوژی کشور آمریکا که دستگاه لیزری آمریکایی است و در حوزه دستگاه های لیزر الکساندرایت قرار می گیرد.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس

طول موج

در بحث طول موج دستگاه های لیزر،لیزر اشنایدر پلاس به دلیل دارا بودن سه طول موج الکساندرایت،دایود و اندیگ دستگاهی پرکاربرد تر از لیزر الکساندرایت کندلا است چرا که به دلیل دارا بودن هر سه طول موج و در دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2023 چهار طول موج مختلف شما هیچ گونه محدودیتی برای تایپ های پوستی مختلف ندارید در حالی که در دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا شما طول موج الکساندرایت و اندیگ را در دسترس دارید و برای تایپ های پوستی گندمی و برنزه که مهم ترین طول موج ها در ایران هستند طول موج مناسبی را ندارید و امکان اینکه در طول لیزر به دلیل استفاده از طول موج نامناسب با تایپ پوستی مراجعه کننده دچار سوختگی و اسیب به پوست شوید بیشتر از دستگاه لیزر سه طول موجی مانند اشنایدر پلاس است.

در دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا منبع تولید اشعه در داخل خود دستگاه و با کمک مجموعه ای به اسم کاواک انجام می شود که بعد از تولید نور به کمک عدسی ها و آینه ها به هندپیس منتقل می شود اما در دستگاه لیزر اشنایدر پلاس تولید نور در داخل هندپیس و با کمک قطعه ای به اسم لیزر بار یا لیزر سورس انجام می شود. در هر دو دستگاه به دلیل سیستم به روز طول موج با نهایت قدرت بر روی پوست تابانده می شود و می توان گفت که در بحث جوابدهی این دو دستگاه جز بهترین دستگاه های لیزر مو در ایران می باشند که مشتری پس از انجام لیزر با آن ها به رضایت حداکثری می رسد.

 

قدرت خنک کنندگی

مبحث مهم دیگر در مقایسه لیزر اشنایدر پلاس و لیزر الکساندرایت کندلا بحث قدرت خنک کاری  و کولینگ دستگاه ها است.
در لیزر اشنایدر پلاس خنک کاری هندپیس شما با استفاده از قطعه الکترونیکی به اسم تی ای سی که در سر هندپیس تعبیه شده است انجام می شود و شرایط آن به این صورت است که  همزمان با شات زنی هندپیس خنک کاری در سر هندپیس نیز انجام می شود و بی حسی در موقع شات زنی انجام می شود در حالی که در لیزر کندلا خنک کاری شما با استفاده از ایرکولینگ انجام می شود که قبل از شات زنی باد در ناحیه مورد لیزر وزیده می شود و بی حسی انجام می شود.در مقایسه این دو روش خنک کاری می توان گفت که باد در لیزر کندلا چون از فاصله بر پوست تابانده میشود و قبل از رسیدن اشعه است بنابراین مقداری از سرما در این روش هدر می رود اما در لیزر اشنایدر پلاس چون در موقع شات زنی همزمان بی حسی انجام می شود بنابراین خنک کاری و بی حسی بیشتری انجام می شود و می توان گفت که لیزر اشنایدر پلاس دستگاه بدون درد تری نسبت به لیزر الکساندرایت کندلا است.

فاصله از پوست

در موارد دیگر مقایسه دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و لیزر الکساندرایت کندلا می توان به فاصله از پوست در دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا اشاره کرد در حالی که در لیزر اشنایدر پلاس باید هندپیس بر روی پوست کامل بچسبد که البته نگرانی در مورد هیچکدام از دستگاه ها وجود ندارد چرا که با استفاده از سلفون و استریل کردن هر دو دستگاه هیچ مشکلی برای مشتری ایجاد نخواهند کرد.

قیمت

مورد بسیار مهم در مقایسه این دو دستگاه لیزر با هم بحث صرفه اقتصادی و قیمت اولیه آن ها می باشد.
لیزر الکساندرایت کندلا به دلیل تولید نور در داخل دستگاه و سیستم تولید نور پیچیده تر قیمت اولیه بسیار بالاتری نسبت به دستگاه لیزر اشنایدر پلاس دارد و مشتری باید سرمایه گذاری بیشتری برای خرید این دستگاه انجام دهد.
علاوه بر این دستگاه های لیزر الکساندرایت مانند لیزر الکساندرایت کندلا هزینه ی مصرفی خیلی بالاتری نسبت به لیزر های سه و چهار طول موج مانند لیزر اشنایدر پلاس دارند.در لیزر الکس کندلا شما پس از هر یک میلیون شات باید لامپ دستگاه را تعویض کنید که هزینه ای بین سی تا چهل میلیون دارد این در حالی است که در لیزر های سه طول موج مانند لیزر اشنایدر منبع تولید نور شما لیزر بار است که در لیزر اشنایدر شات اسمی این قطعه صد میلیون شات است که عملا دستگاه لیزر اشنایدر پلاس دارای شات نامحدود است و شما هزینه مصرفی را در این دستگاه نخواهید داشت.

مورد مهم دیگر در مقایسه این دستگاه ها هندپیس و آپشن های این دستگاه ها است که در لیزر اشنایدر پلاس شما سه سری با سطح مقطع های مختلف دارید که این امر موجب سرعت کار در لیزر اشنایدر پلاس نسبت به لیزر کندلا می باشد.
مورد مهم دیگر وزن هندپیس این دستگاه ها است که در لیزر کندلا وزن هندپیس نسبتا  سبک تر از لیزر اشنایدر پلاس است.

نتیجه گیری

هر دو دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و لیزر الکساندرایت کندلا جز بهترین دستگاه های لیزر مو در ایران می باشند و با توجه به توان بالا در هر دو دستگاه شما قطعا از خرید آن ها راضی خواهید بود .
مورد مهم در خرید این دستگاه ها هزینه های اولیه و  مصرفی دستگاه ها می باشد که خرید لیزر اشنایدر پلاس بصرفه تر و اقتصادی تر می باشد.

مطالعه بیشتر:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

Call Now Button